Hayley Williams (voc paramore) pake kaos "Yogyakarta hardcore"

 
Spoiler for Hayley Williams:


di bawah gambarnya ada keterangannya gan. tulisannya gini :
Quote:
"Apparently, some people in this band are Paramore fans. I ordered their t-shirt via twitter cause we’ve never been to Jakarta and I wanted them to know that we haven’t forgotten about them over there in Indonesia. Plus, this shirt is sick! Jakarta Hardcore… I’d love to see it happen live."

[EDIT:] "Been talking to some Indonesia fans over twitter who have educated me on the difference between cities: Jakarta and Yogyakarta.Haha, I need to go back to school. Geography was never my strongest subject. Either way, we are really grateful to have fans as far as Indonesia who support us the way they do"
kira kira artinya kayak gini gan
Quote:
"Rupanya, beberapa orang di band ini adalah penggemar Paramore. saya membeli kaos ini lewat twitter soalnya kita gak pernah ke jakarta dan saya mau mereka tau kami gak pernah ngelupain mereka di Indonesia. plus, kaos ini keren! Jakarta Hardcore... saya senang ini terjadi."

[EDIT:] "di omongin beberapa fans Indonesia di twitter yang ngasih tau saya perbedaan dua kota: Jakarta dan Yogyakarta.Haha, saya serasa mau kembali sekolah. Geografi gapernah jadi pelajaran yang paling saya kuasai. Biarpun gitu kami seneng banget punya penggemar sejauh Indonesia yang ngedukung kami pake cara mereka sendiri"